حدیث امام حسین ع - اس ام اس عاشورایی۲

 

 امام حسین-ع:
قیام و انقلاب من نه از روی خودخواهی و خوشگذرانی و فساد و ظلم است،
بلکه من در پی اصلاح امت جدم و برپایی امربه معروف و نهی از منکر هستم.

  

....................................

 

پیامک ها و اس ام اس های تاسوعایی و عاشورایی تقدیم به شما+ التماس دعا


در خیالم کربلا زائر شدم
در حریم پاک تو طائر شدم
یا اباالفضل ای تمام هستی ام
من فقط به عشق تو شاعر شدم 

 

 

........................................................ 

 

دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است
قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
نام زیبای اباصالح و عباس یکی است 

 

.................................................... 

 

عباس یعنی ذکر طوفانی مهدی
عباس آوای غزل خوانی مهدی
درک محرم کرده ای دانی چه گویم
عباس یعنی اوج مهمانی مهدی
"یا کاشف الکرب الحسین" به‏به چه ذکری
آرامش وقت پریشانی مهدی ...
-
-
بقیة الله ... آجرَکَ الله
---------------------------------- 

 قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضا ندارد
اگر پرونده ات امضا ندارد
رضایت نامه از زهرا ندارد 

 

............................................ 

 نماز ظهر عاشورا چه زیباست
بمیرم من، ولی مولا چه تنهاست
بیا ای دل که ما هم سجده آریم
به مولای غریب یاری رسانیم
بیا تا با نماز اول وقت
بپیوندیم به صفهای جماعت...  

 

.......................................... 

 سلام بر حسین-ع و بر کلامی
که از لبهای خشکیده اش جاری شد  

.......................................... 

 گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی
باقلم نقش حبابی بر لب دریا کشید
گفتمش تصویری از لیلا و مجنون را بکش
عکس حیدر در کنار حضرت زهرا کشید
گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن
در بیابان بلا تصویری از سقا کشید
گفتمش سختی و درد و آه گشته حاصلم
گریه کرد آهی کشیدو زینب کبری کشید 

http://sms4u.parsiblog.com/Archive48355.htm

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد